



Interiéry Vás nesmírně baví, prohlížením interiérových fotografií a vizualizací trávíte velkou proporci svého volného času a říkáte si, že by nebylo špatné změnit kariéru a stát se návrhářkou / návrhářem interiérů?
Jenže – ta nejistota … uživím se? Je o tuhle službu u nás zájem? Musím být podnikatel a investovat ? Vrátí se mi ty investice někdy?
Tento jednodenní kurz (kapacita 4 osoby) je věnován představení různých cest, jak lze interiérový design v ČR „provozovat“ … není totiž jedna jediná. A jako vše v životě lidském i zde má každá nějaké výhody a nějaké nevýhody.
Probereme ceny, typy projektů, časové náročnosti, délku získávání praxe, marketing …




Součástí programu bude i popis vstupního rozhovoru s klientem a specifikace zadání. Každý projekt je jiný a proto je důležité si na začátku domluvit s klientem rozsah a průběh zakázky.
Zastavíme se i u tématu interních hodinových sazeb … co jsou hodiny k účtování klientům napřímo a co jsou hodiny, které se nevyčíslují. Cena hodiny je rozdílná podle typu činnosti.
Společně si projdeme i průběh různých typů zakázek. Představíme Vám strategický dotazník, který jsme vypracovali pro snadnější definici strategie vlastního podnikání.

Budete chtít vydělávat hodinovými sazbami či provizemi? Budete chtít mít nejvíce příjmů z provizí od truhláře? Nebo od dekoratérského studia? A nebo chcete účtovat paušálem?
Vysvětlíme si též, že interiérový design lze pojmout jen jako předkládání jakési nerealistické krásné a drahé vize, která se nikdy nenaplní.
Ale též jako konzultativní službu klientům, jejichž jsme průvodci na cestě k definování parametrů svého vysněného domova.
Strategie podnikání v oblasti interiérového designu souvisí s volbou cílové skupiny … chtějí jen snít a nebo jsou připraveni návrh realizovat?

Vysvětlíme si též, že interiérový design lze pojmout jen jako předkládání jakési nerealistické krásné a drahé vize, která se nikdy nenaplní.
Ale též jako konzultativní službu klientům, jejichž jsme průvodci na cestě k definování parametrů svého vysněného domova.
Společně si projdeme i průběh různých typů zakázek. Představíme Vám strategický dotazník, který jsme vypracovali pro snadnější definici strategie vlastního podnikání.

Kurz je upřímný a otevřený … nečekejte marketingové „bájení“ o snadné cestě za svým snem.
Obrázek níže je nafocen námi v showroomu Bo Concept, který máme převelice rádi a je ilustrací představy, která u nás v ČR hojně panuje … a totiž, že designérky jsou „kočky“ a že mají „cool life“ … beze spěchu a stresu si plují nádhernými showroomy a berou za to obrovské peníze.
No … tak, tak to věru není … to ale neznamená, že to není krásná práce, která umožňuje skvělou seberealizaci.

